Posted in Մայրենի

Առաջադրանքներ

1)Դպրոցում ի՞նչն էր ամենից շատ Ջիմին դուր եկել, ըստ քեզ ինչո՞ւ:

֊ Ըստ ինձ Ջիմիին շատ էր դուր գալիս դպրոցում խաղալը,

2)Գրի՛ր, թե ինչն է ուրախացնում, ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում:

֊Ինձ դպրոցում ուրախանցնում է այն, որ դպրոցում կարող եմ լողալ , զրուցել ընկերներիս հեը

֊ Տխրում եմ, երբ դասընկերներս նեղաղնում կամ վիրավորում են ինձ

3)Գրիր, թե ինչ խաղեր ես դու նախընտրում խաղալ դպրոցում։

֊Սիրում եմ խաղալ ընդմիջումներին՝ պահմտոցի, բռնոցի

4) Հիշի՛ր այն օրը, երբ դու առաջին անգամ ոտք դրեցիր դպրոց: Գրի՛ր այդ մասին «Իմ առաջին օրը դպրոցում» վերնագրով:

«Իմ առաջին օրը դպրոցում»

Ես առաջին օրը դպրոց գանցի մայրիկիս հետ։ Դրսում երգեցինք, ծանոթացանք ուսուցչուհուս հետ և բարձացանք դասարան։ Դասարանում իրար հետ ծանոթանալուց հետո ը. Մերիի ուղեկցությամբ գնացինք լողավազանում լողալու։ Հա չմոռանամ նշեմ, որ հենց առաջին օրվանից ծանոթացա Կարապետյան Մարկի հետ և միչև հիմա շատ լավ ընկերներ ենք։

  • Պատմվածը համառոտ պատմիր (բանավոր):

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *